Cuma, Mayıs 16, 2008

Akşam Pazarı: Ray Caesar



- kim bu? süper hasta bi zihin, kesin : ))
- senin blogdan dolaşarak vardım buralara..
- dolaylı hizmet die buna derim.. O değil de bu ray ciddi bi durum. Accık inceliim bakiim.
- kucumseme, rusun web tasarimina bayildim. derinine inersen, resimler de super.
- ulan ne akıllı köpekler var ahahahahaha
- sadece resim degil tipografi de var rusda
- şu ray kimmiş? Bi anlayıp anlatsana bana da. Yetmiyo benim ingilizcem:D
- 58 londra. dort kardes. "kopek olarak dogdum" diyor : )) pek cok sanat koleji ve kursu almis. mimari buroda bina tasarlamis vs vs. bir gece olmus annesi onu ziyaret edip "delikteki tavsani takip et" deyince kendini kendi resim galerisinde bulmus falan. ziyadesiyle anormal bir tip : ))
- aynen böyle koyuyorum blog’a : )))


Böyle yani.. Dahasını bilmek isteyenler için

Ray Caesar





•• Fotoğraflar ilgili eser ve kişilerin resmi web sitesinden alınmıştır.

Hiç yorum yok :