Salı, Haziran 03, 2008

Mısır Günlüğü

Birinci Gün
14: 13


Kendimden uzaklaşıp kimlere yakın duruyorum, her gece eve gelince soyunup kimi giyiniyorum? Cevapları biliyor muyum? Biliyorum. Eşikten içeri girmesine izin vermediğin dış dünyayı, soyunursun evine gelince. Apartman hayatı yaşıyorsan girer, içeride soyunur, kirli dolabına atarsın üzerindekileri ya da balkona asar, havalandırırsın. Yarın yeniden giymek için. Evet. Yarın yeniden giymek için. Kim kapının önünde bırakıp, içeri girip, kilidi kapatıp, anahtarı yutup, unutabilmiş ki üzerine giydiklerini? En fazla havalandırır, soğutur, dinlendirir sonra her sabah yeniden giyersin. Sonra yeniden soyunmak için. Sonra yeniden giyinmek ve her gece yeniden soyunmak için. Her gece soyunur bir başkasını giyersin. Her gece azalırsın.

Masanın üzerine iki küçük tabak bırakıyorum, sarı peçetelerin yakınına. Saatlerdir tütmediğimi hatırlayıp, bir sigara yakıyorum. Soğudu, diyor. Soğuyor muyum?..

Hiç yorum yok :