Pazar, Aralık 14, 2008

Pazar Keyfi: Seni Andım Bu Gece!

rakamlar



Saklanmakla üstesinden gelinecek ne kadar az şey var
biliyor musun?

Biliyorsun

Ne yükten kaçmak niyetim
Ne bir el hareketiyle korkuları savuşturmak
Sadece yoldan söz ediyorum
Hem
İstediğin hızda yürürsün
Çünkü zaman eskin bir tay olacak önünde
İstediğin yükü bir kenara bırakırsın
Çünkü taşımak zor olmayacak hiç kararmayan bir kutbu
Ve istedigin zaman durursun
Çünkü yola çıkalı çok oldu

İstersen kelebek de avlarız,
kanadındaki alaca sessizliğe bir tan yeri neşesi dolsun diye yetirdiğin uykudan

Yolunu sen bul
cümleleri sen çağır...

.




••
Kahretsin! Kime ait olduğunu henüz bulamadım...

.

5 yorum :

Smoking kills dedi ki...

hayırdır inşallah...

Anonymous dedi ki...

13 ediyor toplamı sayıların uğursuzdur...

ayla dedi ki...

gerçekten hayırlar olsun ranini:)))



@adsız

1+3= 4

eder uğursuzluk uçar gider

Hadsizin Baskani dedi ki...

@Adsız Hanım/Bey,

On üç sayısının uğursuzluğu Istanbul'un Fethi 1453 olarak yorumlanır... Bu yüzden, Türk olarak bize uğursuz gelmemelidir; ama diyorsun ki "ben Doğu Roman İmparatorluğu'nda yaşıyordum benim yerimden yurdumdan ettiler" o zaman başka :) Geçmiş olsun bebişim :)

Hadsizin Baskani dedi ki...

Doğu Roma kııııız ne Roman'ı... üstelik benim yazmışım orayı da beni olarak okursunuz... Pardon ya bazen porselen tırnaklarım klavyenin arasına takılıyor sorry :) Bu avamlık nereye kadar bilmiyorum ama ben de kendime hadi hayırlısı diyorum...