Cumartesi, Nisan 04, 2009

MILK TAŞMASI


Bir süredir saçma sapan ve programsız bir insan olduğumun farkına vardım. Biliyorsunuz bu gece kişisel festival açılışımı yapacak ve "Milk"i izleyecektim. Üzerimi değiştirdim. Demlikten son çayı aldım, ateşi kapattım. Biletlerin arasından ilgili seansı ayırdım, sehpanın üzerine koydum. Saate baktım, 19.15'i gösteriyor. Güzel, karnım da tok. Çayımı içerken aptal kutusuna bakacağıma nasılsa vakit var diyerek, sabahtan beri elimde dolanan bir yazıya sadece "göz gezdirmek" niyetiyle bilgisayar başına oturdum. Niyetim, film saatine kadar vaktimi boş geçirmemek.

A be aptal kafam! Çıksana evden, otursana bir İstiklal kahvesinde açık havada, aval aval kalabalığa baksana! Yok. Olmaz. Yazı aklıma geldi ya bir kere, illaki de bakacağım. Baktım. Kafamı yazıdan kaldırdığımda son cümleyi kurmuştum. Saate baktım. 22.45'i gösteriyor. Yuh bana! Kendimi son hatırladığımda, var'olan bir masalın imla hatalarını ve noktalama işaretlerini düzeltiyordum. Kafamı kaldırdığımda 5 sayfa yazdığımı ve filmi kaçırdığımı anladım. Dipsomani miyim, neyim anlamadım arkadaşım. Şimdi filmi kaçırdığıma mı yanayım, nasılsa yapılacak bir işi bitirdiğime mi sevineyim hiç bilemedim.

Kötü bir başlangıç yaptım, başka da film kaçırmak istemiyorum!

Böyle yani..


.

Hiç yorum yok :