Pazartesi, Mart 03, 2014

Kırmızı Halı'nın Taponları

 Tek bir kare ve üç saatlik sosyalleşme uğruna aylarca çok kalabalık ekipler çalışıyor.


Golden Globe'da da aynı şeyi hissetmiştim. Ödül törenlerinin moda geçitlerinde gittikçe daha az sayıda şık kadın görür olduk. Dün gece gerçekleşen 86. Oscar Ödül Töreni de bana göre tam bir rüküşler geçiti oldu. O kadar 'kötü' arasından Kişisel Tapon Listem şöyle:

 

Penolope Cruz- Giambattista Valli
Hollywood'un plastik malzemesi en sağlam ve şık kadınlarından biri olan Cruz dün gece giydiği ipek müslin kumaştan uçuk pembe renkli Giambattista Valli tasarımı elbisesi, belindeki siyah kuşak ve tek omuz kesimiyle Tapon Liste'sine son sıradan girdi.

 

Portia de Rossi- Naeem Khan
Elbiseyi zorlasan belki inceden bir gideri olurdu da Rossi saç, makyaj ve aksesuar seçimiyle kombinasyonu tam bir fiyasko haline getirmiş. New York Fashion Week'te podyumda alkış toplayan Khan tam da Dubai düğünlerine tasarım yapmaktan vazgeçti derken Rossi'nin bu performansıyla bence beş basamak aşağıya indi.

Gleen Close- Zac Posen
İnsanın içinden cümle kurmak gelmiyor. Dün gece Kırmızı Halı'da daha sefil tasarımlar giyenler de oldu ama Close, Hollywood'un AList oyuncusu olarak bu Rahibe Teresa görüntüsüyle kalbimi kırdı.

Anna Kendrick- J. Mendel
Cümle dahi kurmak istemiyorum! Kendrick'i Kırmızı Halı'da görünce gecenin en kötüsü, demiştim. Elbette o ana kadaaar...

Anna Hathaway- Gucci
Gecenin en kötüsünü seçerken erken davranmışım. Hathaway'in bu berbat Gucci elbisesini görene kadar sabır etmeliymişim. Yemin ederim Moda kavramından tiksindim. Anna Hathaway, kaynının oğlunun sünnetine gelmiş, görümcesiyle kavgalı esnaf karısı gibi giyinmişti. Ağlamak istedim.


.




Hiç yorum yok :