Perşembe, Eylül 10, 2009

Msn Monologları



adı bende saklı:
nasılsın?

ranini:
kimsin?

adı bende saklı:
ahahaha mail adresime bak..

ranini:
haa.. iyiyim.. sen?

adı bende saklı:
bana bi dayanak noktası bul
dünyayı kaldıriim demiş ya arşimet, öyleyim.

ranini:
mükemmel..

adı bende saklı:
mümkün değil gibi di mi..

ranini:
ne?

adı bende saklı:
ağırlığı altı çarpı on üzeri 21 olan dünyayı
yerinden oynatmak için gereken kaldıracı yapmak.

ranini:
...

adı bende saklı:
düşünsene, uzun koluyla kısa kolu arasındaki oranın
10 üzeri 23 olması lazım

ranini:
yaa..

adı bende saklı:
kısa kolu 1 santim yükseltmek için
uzun kol uzayda 10 üzeri 18 kilometrelik bir yay çizmeliydi

adı bende saklı:
yayı çizmek için 10 üzeri 21 saniye yani 3x10 üzeri 13 yıl gerekiyor

adı bende saklı:
elbette insanlar

adı bende saklı:
böyle olursa, bilimsel gerçeklerden daha çok boş inanlara rağbet eder

ranini:
bilimin de çok sikindeydi!




••• 02.10.2006 tarihinde Ekşi Sözlük'te yayımlanmıştır.
•• yevgenizamyatin / işte o kapı, 2009

.

21 yorum :

kadıköylü dedi ki...

ahahahhahahahhahhahahha!


gülerken imla hatası yapmadığımı umuyorum ve seni öpüyorum ranini ;)

süha dedi ki...

ranini

hiç değilse yaptığın söyleşilere ulaşabilmemizi sağlar mısın?

ranini dedi ki...

bu arada raninimanini.blogspot.com kapalı değil. yayında. domain'i yeni bloğa yönlendirdiğim için doğrudan bu adrese geliyorsunuz.

gezentimezenti dedi ki...

Ranini

Oruçluyken küfür okumak oruç bozar mı?

Smoking kills dedi ki...

ben izleme şeysinden bulabiliyordum bloğunu tıklayınca zaten eski bloğa yönlendiriyor.
:D

ranini dedi ki...

@gezenti

okumak da bozmaz haddizatında küfür etmek de bozmaz, rahat ol :)

cevriye dedi ki...

etiket koyman çok faydalı oldu. meğer ne kadar güzel yazıların varmış iki gündür onları okuyorum. kalemine sağlık!

acilin ben doktorum dedi ki...

1 yilda, 230.000 kisiye ulasmissin nasil kiyabildin ve kapatabildin blogu aklim almiyor????

Adsız dedi ki...

ranini,
ey aşk nerdesin kaldırılmamış,yeni bölümüyle perşebme atv de:)

ranini dedi ki...

@adsız


okuduğunu dahi anlamayanın bir adı olsa kaç yazar di mi?

ey aşk nerdesin bu gece 5. bölümü ile ekranda. ben ne dedim? 8. bölüm oynarsa çıkar özür dilerim dedim. 3 bölüm daha var rahat ol. sözümü tutmadığım da görülmemiştir.

Adsız dedi ki...

@Smoking,

Nerelerdesin sen kızııım (bu arada, "kızıııım"ı sevgi kelimesi olarak herkese söylerim üstüne alınma :P)?

@Ranini,

Bak Aşk-ı Memnu taşlaması yapmamız şart. Ben burdan youtubetan filan izlerim, sonra da sen bir post girersin işte ben de ortaya şöyle bi iki yorum şeeeetiriveririm, hmmm ne dersin? Yani Okancığımın medya arkası gibi olur beeea...

simge dedi ki...

ayrıca ne söylediyse şimdiye kadar çıkan bir insanın, bir söylediği de çıkmasa kıyamet kopmaz dimi?

ne milletizmişiz ya, şu 'ey aşk nerdesin' olayına duyarlı olduğumuz kadar çevreye olsak sırtımız yere gelmez.

yayınlansın yada yayınlanmasın, sen sana gelen bir bilgiyi paylaştın ranini, aynı kimse bilmeden paylaştığın doğru çıkan diğer bilgiler gibi..

ben yine de senin haklı çıkacağına inanıyorum ama eğer 8. bölüm yayınlanırsa da, özür fln dileme. doğru olan 1 milyon bilgiye saysın insanlar.

Smoking kills dedi ki...

@sayın başkan hanımefendi,

iyiyim. sizi gizli gizli (seviyorum dermişim) okuyorum. korkuyorum size yorum bırakmaktan, bilmem neden? aslında minicik bir hanım olduğunuzu biliyorum ama korkuyorum işte...

ranini dedi ki...

@smoking kills


öhö öhö!

:)))

kadıköylü dedi ki...

@smoking kils

istersen kutunu açalım? ahahahahhahahaha

Adsız dedi ki...

ranini,
o diziyi izlemiyorum bile,fragmanını gördüm sadece.ayrıca blogunuzu beğeniyle takip ediyorum uzun süredir.yanılmış olabilirdiniz de bu da gayet normal birşeydir.ben bak yanıldınız hehe demek için yazmadım.genelde bu tür bilgileri blogunuzdan öğrendiğim için bir bilgi yazayım dedim bende.neyse,ismimi bilmiyorsunuz,tanımıyorsunuz.adsız olarak görünce kötü niyetle yazdığımı düşünmüş olabilirsiniz.okuduğumu gayet iyi anlarım,ama atlamışım heralde birkaç satırı ondan yanlış anlaşılmış.yine de boşver deyip geçemedim,açıklamak zorunda hissettim kendimi:)
ayrıca atv de yayınlanan hiçbir diziyi izlemem bile,o denli uzağım konuya..
neyse,başarılarınızın devamını dilerim.

Adsız dedi ki...

Smoking,

Minnacık sensin beeea, beberuhi yerine mi koyuyosun yaaa beni? :)

Niye korkuyosun canım? Aaaaa o kadar docile'ım ki aslında beeea (pek inanma bence) :P

Ranini,

Öksürme, sigaraları azalt bak fazla gelmeye başladı kızıııım :P

Kadiköylü,

O ne kutusu beeea? :)

Smoking kills dedi ki...

sayın başkan hanımefendi,


kadıköylü kulunuz kutu diyerek benim bloğumdan bahsediyor. sayın ranini, bloğumun horozlu morozlu adıyla o kadar dalga geçti ki sonunda değiştirmek zorunda kaldım.

bloğumun adı: kutumu açıyorum


@ranini

sigara mı değiştirdin? yoksa öksürmezsin sen :D

ranini dedi ki...

evet dalga geçtim. "ön pule dö jarden die blog adı mı olur? ne yazacaksın önüne atılan arpaları mı, gagaladığın tavukları mı?" dedim alt tarafı alla alla. bi de şikayet. huyun sopun da değişiyor yaşlandıkça senin :))))

felek melek dedi ki...

@smoking

sahi niye boş senin bloğun?


ne ciddi insanlarız! son post ciddi bir mesaj içeriyor diye topumuz bir alttakinde geyik çeviriyoruz. süperiz!
:))))

Adsız dedi ki...

Smoking,

Ne kulu mulu beeea :) Ayol ben diva mıyım ki, haspinallah :P Bak soldan soldan geliyolar heee...

Aç da kutunu görelim, hihihi :) Küçük mü açıyosun, büyük mü bilelim ona göre tezahürat edelim di mi ama :D