Pazartesi, Ocak 05, 2009

"Dün erkendi, yarın çok geç olacak..."

Ah arkadaşım... Ah bizim oğlan... Ah! Canım yandı. Sofralar kurduk, içtik ağlaştık, güldük dertleştik, yaşadık çok güzel yaşadık da o ecdadını siktiğimin virajını alamayıp hayattan koptun, kolumu kanadımı kırdın be arkadaşım!

Neyle avunacağım? Nasıl gülümseyeceğim? İstanbul Ağrısı'nı nasıl dinleyeceğim be sensiz? Ah be arkadaşım... Ah be güzel arkadaşım.. Ne güzel teşekkür ederdin. Gönül almayı, kalp onarmayı en iyi bilendin. Çok emeğin var üzerimde, çok hakkın var. Yeterince teşekkür edebildim mi bilmiyorum bile.. Yolun açık olsun, uğurlar olsun benim canım arkadaşım...



"Kanatları parça parça bu ağustos geceleri/ Yıldızlar kaynarken/ Şangır şungur ayaklarımın dibine dökülen/ Sen/ Eğer yine İstanbul'san/ Yine kan köpüklü cehennem sarmaşıkları büyüteceğim/ Pançak pançak şiirler tüküreceğim."**



* Adnan Önder
** Attila İlhan

5 yorum :

Hadsizin Başkanı dedi ki...

Böyle şeyler yazdığın zaman üzülüyorum be :(

mutlu son dedi ki...

Allah sabır versin.ne diyeyim, söylencek söz yok ki.

Smoking kills dedi ki...

adnan önder... "genel müdür" adnan, şair adnan, devrimci adnan, güzel adam adnan, yolun açık olsun...

başın sağ olsun... allah kalanlarına sabır, evlatlarına uzun ömür versin.

çok üzüldüm! çok pisi pisine bir ölüm, çok..

ranini dedi ki...

hayat böyle işte. pamuk ipliğine bağlıyız. tık.. gidiyoruz. o yüzden içinizde yapmak isteyip de yapamadığınız hiçbir şey kalmasın.

nereden nereye dedi ki...

Genç ya da yaşlı ölüm herkes için o kadar erken ve acı ki, geriye kalanlara koyuyor en fazla. ateş düştüğü yerde. Başı sağ olsun sevenlerinin.

@ Ranini'cim haklısın hayat çok kısa ve bu yüzden ben de sırf bu yüzden herkesi affediyorum. gurur namına bir şey bırakmadım bünyede. olsun diyorum ruhum hafiflesin bu da yeter. çünkü sevgi her şeyi silecek kadar güçte. sevilen bunu asla hak etmesede.