Salı, Eylül 28, 2010

Hayat Ağacı


İclal Aydın'ın canhıraş bir heyecan ile kanat çırpıştırdığı darbe niteliğindeki programı Kanal D'yi nazarımda 10 (on) yıl geri götürdü. Deha seviyesinde bir pırıltı ile tasarlanmış içeriği olan bu programı içimde bir bilinmez sıkıntı ile izledim. Programın suçu yok. Allah da biliyor, Seda Sayan yayında Swarovski ile sıvanmış yaka mikrofonu taksa sıkıntımı gideremezdi. Lakin kabul etmeliyim ki İclal aydın'ın da işi zor. Yerel kanallarda durum nasıl bilemiyorum ama, ulusal kanallarda o saat diliminde ayakta kalmak gerçekten de her baba yiğitin harcı değil, Allah yardımcısı olsun. İclal Aydın hafta içi, her gün, saat 14.00'da yayına giriyor. Brüt olarak 1 saat 40 dakika ekranda kalıyor. Aynı saatte ekrana sürülen rakipleri, dizi tekrarları ve Show Tv'nin yeni sefaleti "Nikahta Keramet Var (NKV)" gibi uyduruk işler. Hayat Ağacı, ilk haftanın sonunda ne mutlu ki Show Tv'yi solluyorken (NKV'a da geçilse ilk haftayı tamamlayamazdı zaten) dizi tekrarlarının altında kalıyor. Özet olarak söylemek isterim ki İclal Aydın ekranda kalmak istiyor ise yayım saati sonrasında eline aldığı karne, kanalın zaten bedelini ödeyip, kaymağını yediği bir işi o saatte yayına sürmesi halinde alacağı sonuçtan daha parlak olmalıdır. Ne zor değil mi? Bu gidişle de bunu başarması biraz zor görünüyor.

Hayat Ağacı'nı sadece bir kez izledim. Konuk bulmakta zorlandıkları aşikar. Filvaki benim için bilgilendirici de bir program oldu. İzah edeyim. İclal Aydın'ın yayına telefonla katılan bir izleyicisine, "Ayol, maşallah ne güzel anlatıyorsun, şimdi İrfan Şahin diyecek ki sen bırak Feşmekan Hanım sunsun artık programı.." tadındaki şen şakrak beyanından anladığım kadarıyla birkaç ay önce (6- 7 ay olmuştur, senesi geliyor nerede ise.. zaman nasıl da geçiyor) Doğan TV Holding’in CEO'su olan Sayın İrfan Şahin halen yönetimi altındaki her kanal ve o kanallarda yayımlanan her program ile tek tek ilgilenmekte, ıkın sıkın 1 rating alabilen bir programın sunucusunun değişmesi gibi küçücük konularla bile bizzat meşgul olmaktadır. Ne hoş..


Böyle yani..



••
Fotoğraf ilgili kanalın resmi web sitesinden alınmıştır.

4 yorum :

Helosie dedi ki...

"Deha seviyesinde bir pırıltı ile tasarlanmış içeriği..."

şaka yapıyor olmalısın,

İcaydın'a gördügüm anda zaplıyorum, süper sinir birisi, değil gündüz kuşagı, politik içerikli çok önemli programlar sunsa bile çekilmez!...

ranini dedi ki...

@Helosie

Şaka yapmıyorum, dalga geçiyorum:)

Serhan dedi ki...

Jacqueline du Pré'yi konuk olarak alırmış bir de :DDD

Haydins dedi ki...

Hep aynı kolyeyi takıyor , ve ben onu kıskanıyorum..Çünkü kolyeyi sevdim..