Pazartesi, Temmuz 20, 2009

Manik Haller


- oo anne hayırdır erkencisin bu akşam?
- geldim. şu torbaları bırakıp gidicem hemen.
- nereye gidicen? saat altı oldu, gitme bi yere..
- yok yok gitmem lazım polina gelmiş..
- polina zırt pırt geliyo zaten anne ne zaman lazım olsa..
- ..
- bunlar ne?
- sana aldım..
- ne aldın bana? alma bişii..
- bak bunlar çok güzel..
- ..
- bak bunları koreli bi kadın satıyo..
- ..
- çok güzel mandallar..yazık memleketine dönemiyo kadın..
- ..
- ayol bak, bu gömleği satan kızın depremde evi yıkılmış
- ..
- el işi bu bezler, yastık yaparsın.
- ..
- iki çocuğuyla sokakta kalmış. kocası alt kat komşusuyla kaçmış..
- ..
- bunu giyer misin? giymezsen o kıza ver..
- anne, nereye gittin sen?
- ihtiyacı olanlar getirip satıyorlar ya, oraya gittim..
- e hepsini alsaydın bari..
- raninicim bak beni dinle, sarıgül emeklilere bi yer açmış..
- ee..
- toplayıp gezdiriyormuş. her ay bir yere gidiyorlarmış
- ee ne güzel.. neresiymiş?
- şişli'de.. ama üye olmak lazımmış. çok zormuş üye olmak
- hmm. öğrenirim ben sana..
- gerek yok..
- nası?
- oldum ben üye..
- ne zaman?
- bugün..
- ??
- bi kadınla tanıştım. çok iyi bir kadın. o anlattı zaten bana bu yeri.
- ...
- üye almıyorlarmış. ama bu kadın eski olduğu için beni üye yapıcak..
- kaç para verdin anne??
- bişii değil.. ne varsa üstünde ver dedi..
- verdin mi???
- ahahahhahaa yok ayol vermedim.. 50 lira var dedim, çıkardım onu verdim. ayol söyler miyim bütün paramı, enayi miyim ben?
- ..





••• 07.09.2007 tarihinde ekşi sözlük'te yayımlanmıştır.


.

Hiç yorum yok :