Çarşamba, Mart 13, 2013

Film Festivali Başlıyor..



32. İstanbul Film Festivali, 30 Mart- 14 Nisan tarihleri arasında düzenlenecek. Yağmurlu havalar bekliyor festival takipçilerini.. Nisan yağmurları.. Lale Kart sağ'olsun, biletlerimi bugün aldım. Aklımda kalan filmler oldu çünkü işler güçler sebebiyle bu sene 5 tam gün kaybım var. Liste yayınlamayı sevmiyorum. Öneri yapmayı da.. Bilet almadan önce başka listelere bakmayı da sevmiyorum ama biletlerimi aldıktan sonra sevdiğim insanların yayınladığı listelere bakıp ortak film arama heyecanını seviyorum..

Aslında tadım çok kaçık. Zihnimi zor oyalıyorum dünden beri.. Neşeleniyor gibiyim göğsüm daralıyor ya da düşünüyor gibiyim yine aynı şey. Ne yapsam aynı darlık. Kabımda bir ayarsızlık.. Çok kayıp verdim şu yaşıma kadar.. Alıştım sanıyordum. Doğal karşılıyordum en ani gidişleri bile.. Fakat bu sefer olmadı.. Mehmet'in ölümü gafil avlandı. Cümle kuramıyorum. Hissettiklerimi derleyip toplayıp kelimelere dökemiyorum. Yazamıyorum. Susamıyorum.. Ağlayamıyorum.. Bilmiyorum.

Öyle yani..


.

Hiç yorum yok :