Çarşamba, Nisan 06, 2011

Sümüklü!


Nezle illeti yakama yapıştı, perişanım. Mutsuzum. 4 günde toplam 20 festival bileti yakmak zorunda kaldım. Kapıdan dışarı adımımı atamıyorum. Nefes alamıyorum. Durmaksızın akan burnumu, 'Sümüklü!' diyerek motive etmeye çalışıyorum. Oralı değil! Bugün daha iyi hissettim kendimi ama festival koşturmasına girmeyi göze alamadım. Yarından umutluyum.

Dört gündür sigara içmiyorum. Bırakır mıyım? Pazar gününden beri televizyon seyrediyorum. Ekran eleştirisi yazarken televizyon izlemek bir tür 'iş' haline gelmişti. İzlemediğim zamanlar işi aksatmışım gibi hissediyordum. Şimdi gerçek bir bağımlı gibi sadece izliyorum, Twitter ve Sözlük geyiklerine katılıyorum.

Birkaç dakika sonra Fitaş 4'de, Nigel Cole'un 2010 yapımı filmi 'Kadının Fendi' başlayacak. Umarım kaçırdığım son film olur.

İyi seyirler!






••
Narmanlı Han by Hakan Özdeğin

Hiç yorum yok :