Pazar, Ağustos 23, 2009

Pazar Keyfi: Mimden Ödül


Blogger camiası mim meselesine yeni bir bakış getirdi ve birbirine ödül vermeye başladı. Gönlü bol arkadaşım Pretty in Think de paylaştırması gereken 7 ödülden birini bana vermiş. Sağ'olsun. Kurallar gereği benim de 7 bloggera ödül dağıtmam gerekiyor ve kendimle ilgili 7 ilginç bilgiyi de sizlerle paylaşmam gerekiyor. Ödül, dün gece elime ulaştı, itiraf etmeliyim ki kendimle ilgili bilgi verme kısmı beni daha çok heyecanlandırdı. Dün gece ortalık Berk Hakman tartışmasıyla alevlenirken, başımı yastığa koyup ilginçliklerimi düşündüm. İtiraf edeyim sabah, "ilginç bir insan" olarak uyanmadım. Soruyu ilginç kılan da bu bilgileri paylaşmaktı. Du bakalım, öyleyse önce ödüller gelsin,

1. Blog açma konusunda cesaretlendirdiği ve henüz bunun farkında olmasa bile aniden değişen hayatımın yeni rotasına katkıda bulunduğu için Goddess Artemis

2. Çekip gidemeyen yanımın idolü olduğu için Pigmelerle Dans

3. Gittiği yerlere bizi de götürdüğü için istanbul daily photo

4. Futbol denilen naneden haz'etmediğim halde futbol yazıları okuttuğu ve en çok da bana İslam Abi'yi hatırlattığı için, Aceto Balsamico

5. Kalbe giden en uzun ve zahmetli yolu keyifli kıldığı için Mutfakta Zen

6. Bir gün mutlaka diyerek, o boş sayfaya her sabah ısrarlı ve umutlu bakışımın seneyi devriyesi hatırına, Ahkâm Keyfi

7. Gerçek kötülüğe dair her şey için Madi Clara


Ödülleri dağıttım. Gelelim benimle ilgili 7 ilginç bilgiye. En zoru da bu kısmı. O kadar zorlandım ki ilginç bir insan olmadığıma karar verdim. En azından denemek lazım, kural gereği. Buyrun bakalım...

1. Stokçu bir bünyem var. Diş macunundan peçeteye, saatten ayakkabıya kadar (kimileri bu eyleme koleksiyon dese de) ne bulursam biriktiririm.

2. Her şeyden korkarım. Uçmaktan, denize açılmaktan, karanlıktan, şimşek çakmasından, fareden... Bir tek insandan korkmam...

3. Altıncı hissim kuvvetlidir. Olacakları önceden hissederim. Çok yoğunlaşırsam, ilk 100 programı AGB'den daha az hatayla listelerim.

4. Bakla'nın tadını dahi bilmem.

5. Sarhoşluğum çok pistir, hiç çekilmez. Bu sebeple içmemeye gayret ederim.

6. Kurtulamadığım batıl inançlarım var. Bu yaşımda bile gece vakti sakız çiğnerken tırsarım. Ama en çok da üzerime doğru fermuar kapatılmasından, düğme iliklenmesinden hoşlanmam, gerilirim.

7. Çok zor çoğalırım. Telefonumun "Top 10" listesine son 10 yıldır giren yeni isim sayısı: Bir


Böyle yani...


.

15 yorum :

gezentimezenti dedi ki...

Bana da bir altın ahududu ödülü falan verseydin ranini ya :P Gene de itirafların çok hoş ve samimi geldi yazıların gibi ;) Bakla çok lezzetlidir bu arada :)

Merope dedi ki...

ben de ödülü sana paslıycaktım ama preti çoktan paslamıştı..ayrıca 2. madde ayyynen bende de mevcut :)

Hadsizin Başkanı dedi ki...

@ranini,

Bak hadi gezenti mezentiyi boşver de yaaa bana da ödül müdür mim midir ne olduğunu anlamadığım bu garip şeyden vermemişsin kızıııım heee ayıpladım beeea seni valla bak çok pis döverim oraya gelince beeea :))) Hadi öptüm :)

Tijen dedi ki...

Ne zarif bir ödül olmuş bu. Özellikle de sunuşuyla. Çok teşekkürler. Buna layık mıyım bilmiyorum ama olmaya çalıştığımı söylersem yalan olmaz. Yaşamda her gün bir ödül aslında değil mi? Tadını çıkarmak gerek.

ranini dedi ki...

başkan seni tarif edecek ödül bulamadım henüz, bulunca vericem :)

simge dedi ki...

bende vereceğin ödül kelimesini okuduktan sonra, ha kesin hadsizin başkanına vermiştir demiştim:)) her ödülü okuduktan sonra, diğeri kesin o dedim:)) anlaşılan seni daha çoook okumam gerek ranini:D

Hadsizin Başkanı dedi ki...

Bana sorsaydın, söylerdim beeea güzelim dert ettiğin şeye bak di mi yani? :))) Hah hayt...

Zelmac dedi ki...

bütün yorumlarını tek tek okuyan, anlatan, sadık okuyucularına da bir ödül verseydin ama :(

joker dedi ki...

sevgili virüs programımda ne varsa uyarı veren blogları açmıyor. "giricem ulan" diyorum tıklamıyor bile.. madi yi okuyamıyorum uzun süredir çok uyuzum bu duruma, kaldırsa keşke korumayı..

ya bi de ranini affına sığınarak, avasas ile nişan mişan entryleri doğru mu değil mi? :))

gezentimezenti dedi ki...

Hakikaten de başkan'a bir ödül giderdi ya. Ranini iltifatla durumu kurtarmaya çalışıyor ;)

ranini dedi ki...

@joker


geyik yapıldığı anlaşılmıyor mu?

ranini dedi ki...

@zelmac

okurlara davet vericem yakında :))

tuba dedi ki...

Dğer okurları bilmem ama ben platonik yaşamayı öğrendim. hele son maddeden sonra.. ıhh kaderim der, boynumu büker, okur, giderim.. gene gelirim... ınhh kaderim der... (abartma tuba tamam)

tuba işte :)

ranini dedi ki...

@tuba

platonik elf kızı :))

Anonymous dedi ki...

kimin numarasını ekledin yeni sevgilinin mi?